Bakat matbröd

2012-11-23 ♥ 10:24:45

Tjabba.
Igår gick jag och pojkvännens mamma upp till hans syster och bakade matbröd men var först på stopp och handlade.
Jag, Johanna och Sune fastnade framför en film.
Dock trevlig dag.
Och på vägen hem så såg vi en så jäkla söt valp att jag höll på att dö.
En vecka mindre än lilla Sune men lite större och tjock.
Vart kär i den också haha ååååååh.
När vi var hemma så hade älskling redan kommit hem, ( otroligt skönt när han kommer hem tidigt ) och så myste vi.

Nu ska jag äta och klä på mig och bege mig upp till hans syster igen för att baka lite muffins så trötta jag måste skynda mig.
Och jag älskar fredagar och lördagar!!!
Undra vad som händer i helgen :))
Pusis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0