Träning

2012-06-11 ♥ 19:45:13

Puh, nu kan man ta det lite lugnt.
Red båda hästarna idag med nån timmes mellanrum.
Snärtan är helt kaos och jag vet inte hur jag ska få henne lugn och koncentrerad.
Men min häst går bra nu, går jätte fint.
Snart kommer hon att bli i bra form min snygging, stolt jag är.
Red inte så länge för att inte trötta ut dom.
Sen smörjde jag in sadlarna och tränsen, så slipper man tänka på det.

Nu ska jag ta en skön dusch och sen titta på tv. Ska till Strängnäs kl 10 i morgon, ogilla!

Hoppas ni haft en bra dag, och dagarna bara går, wiho! Snart börjar livet!
Följ med på min resa och mitt liv! :)


Kommentarer
Postat av: Ella

Tack så mycket :D det håller i några veckor, fast har ju ganska så ljust hår så håller längre ;)

2012-06-11 @ 20:59:01
URL: http://duojagg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! :D jag har en tävling i bloggen där jag lottar ut en Sweet t-shirt och det skulle vara superkul om du ville vara med :D du hittar inlägget här



http://marcusofsweden.myshowroom.se/tavling-vinn-sweet-t-shirt/#comment



Kram!

2012-06-11 @ 21:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0