Fiske

2012-06-27 ♥ 18:13:08
Hellu..
Kom precis hem från Gnesta.
Edwin spammade med sms i morse vid 10 och bad min komma ut, så fick gå ut och prata lite, sen bestämde vi oss för att åka in till Gnesta och fiska hela dagen, sagt som gjort. Fort att packa och klä på sig.
Vi åt lite frukost när vi kom hem till honom och sen gick vi och köpte mask mm.

Gick längst ån och fick en massa små aborrar och 2 mörtar.
Var jätte nära på att få upp en brax men den släppte halvvägs.

Sen åkte vi hem till edwin och där blev jag bjuden på jättegod mat :)
nu är jag hemma och ska ta dusch och sen kolla på lite filmer, puss

OCH på vägen hem fick jag se Amandus allstadius!




Kommentarer
Postat av: ♥ julia

sv: Åh tack! :D

2012-06-28 @ 00:51:51
URL: http://juliayes.blogg.se
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

det är så sjukt kul att fiska :D

Svar: Ja och mysigt :)
sarahceciliacollin.blogg.se

2012-06-28 @ 13:31:28
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0