Underbara soliga dag!

2012-07-25 ♥ 12:30:14
Hallå allihopa som fortsätter läsa min blogg fast jag inte uppdaterar så ofta. Eftersom jag sitter vid datorn igen tänkte jag slänga upp ett inlägg.

Igår åkte jag iväg till Eskilstuna och hämtade Isabelle samt firade brorsan som fyllde år. Bjöds på god mat och glasstårta.
Helen och jag drog på stan och shoppade lite, fick hem ett linne, armband och vanilj body splash.


Just nu är det superbra väder och vi ska snart åka till Nyköping för att handla, medmera. För en stund sen var jag på möte på AF och det gick bra och sen så köpte jag en glass till mig och Issa.

Tänkte ladda upp bild men tyvärr så cpar min iphone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0