Amandus allstadius

2012-07-30 ♥ 23:07:17

Godkväll! Dagen började med att vakna upp och käka lite frukost och sen börja fixa sig till arbetsförmedlingen som var kl 3. Gick bra där, pratade om en praktik plats som jag så gärna vill ha. Hästskötare här i Gnesta :) Efter det så åkte jag till min fina älskling och gav tillbaka lite kläder jag hade lånat. Sen tog han en snabb dusch och efter det så gick jag, älskling och hans mamma och fikade på humles fik. Blev en kladdkaka och cola. Mötte upp Sanna och älsk drog på drogkurs på bilskolan. Sanna och jag roade oss med att käka glass och promenera runt. Vi satte oss i centrum och ser amandus allstadius, och började med att hälsa på han och han häktade trevligt tillbaka. Vi bestämde oss att gå hem till Tony och hämta papper ifall vi skulle se han igen.. Och det gjorde vi, små pratade lite med han och fick kram och en autograf :) sen var han tvungen att gå och vi gick runt tills Tony och Marcus var klara. Nu på kvällen har det bara bestått av mys och nu tittar vi på tv. Nu ska jag fortsätta vara social, godnatt!:)


Kommentarer
Postat av: Fo ♥

SV: Tack så mycket. :)

Föresten, det skulle vara kul om du ville rösta på min bild i en fototävling. Klicka bara på länken och rösta på nr. 5 som är mitt numer. http://elsalouise.blogg.se/2012/july/finalisterna-i-fototavlingen-rosta.html#comment
Men bara om du vill förstås. ;) Kram!

2012-07-31 @ 15:13:33
URL: http://madebyfo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0