Älskar dig!

2012-01-25 ♥ 23:45:16

Älsklingen fyllde år idag.. Sa till honom att jag inte orkade städa men när han kom hem så hade jag storstädat med tända ljus..
När han kom innanför dörren hade han en bukett med blommor med tre rosor i och mat.
Vi båda stod där med tårar i ögonen och kramades <3 blir så glad när du är tacksam över allt jag gör.

Sen åkte vi och handlade och sen kom hans föräldrar. Medans dom var här så var han ute och sålde sin merca.
Det tog hårt, mest för han men även för mig.. För dom pengarna ska vi köpa en som drar lite. Har ca 45.000 nu, nice månad!!! Ska spara mycket av det.
Känns skönt med två löner och en såld bil. Men 22.000 kommer gå på nya bilen :)


Sen fick jag parkera bilen, svårt var de, haha! Erik är så bra på att lära ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0