Hos Tony

2012-08-23 ♥ 13:36:39
Som vanligt dålig uppdatering men skyller på att jag har varit med Tony och inte haft tid.
Vad har hänt dom här dagarna då? Jo...
Igår bjöd jag på kebabpizza och var hemma hos mig och hämtade saker och min katt som nu är här på besök.
Kom hit i tisdags och stannar ännu en natt för i morgon vid 11 ska jag till praktiken och prata lite, nervöst men det ska gå bra.

Vet inte vad som händer idag, får se om vi går ut en runda eller om jag ska träna lite.
Just de, jag började med öljästtabletterna igår så jag hoppas jag får långt hår och långa naglar nu.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE

haha inte alltid man har tid för bloggen :D

2012-08-23 @ 19:01:30
URL: http://angelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0