Why.

2011-09-02 ♥ 14:47:38


Den här känslan jag har inom mig vill jag inte ha.
Att oroa sig så fort du är iväg, det är inte så jag vill ha det.
Vart du än är så vill jag kunna lita på att inget händer, men det gör jag inte.
Du har inte gjort nåt fel, det är bara det att jag inte litar på folk.
Du har säkert aldrig gjort något eller kommer göra något, 
men så fort du är någonstans så är de det enda jag tänker på.
Och jag orkar inte de, jag pallar inte.. 
Jag kanske inte ska vara i ett förhållande om jag känner såhär..
För utan tilllit så funkar inte ett förhållande, och det stämmer..




Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

jag förstår hur precis hur du känner, så som du skriver har jag med känt.. vad har hänt?



'svar' tack snälla du! :)

2011-09-02 @ 15:33:14
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

*svar' bra tat du tycker det är roligt! ah vi bor tillsammans, eller jag är skriven hos mamma menjag bor hos honom för jag tycker det är bättre. Jag har inte råd att betala hälften eftersom jag pluggar och inte har något jobb men det funkar i alla fall :-)

Vi har varit tsm 2 år och 3 månader typ, tror jag. Hur länge har ni varit tsm? Grejen är den i början var jag sååååå svartsjuk och tänkte hela tiden att han skulle vara otrogen och allting. Men nuhar det blviit mycket bättre. Han har varit otrogen mot alla hans flickvänner innan, men alla hans kompisar säger att han älslar mig jättemycket och nu märker jag det att han aldrig skulle vara otrogen (han har verkligen mognat) di vet killar är lite sega i utvecklingen men det är sååå viktigt att kunna prata med varandra. För ni pratar väl? Säg som du känner. Jag vågade inte det i början men nu säger jag minsta lilla vad jag tycker och tänker. I börhar jag jag också så att jag snokad igenom alla hans saker- läste sms om jag kom in på hans dator kollade jag bilder och ALLTY jag kom åt. visst (förr) hittad ejag mssa saker som nästan var avgörande för mig att göra slut, men nu hittar jag inget sånt längre! Prata seriöst med honom och kolla så att han inte döljer något, för det tycker jag inte att man ska göra i ett förhållande! :)

2011-09-02 @ 17:23:45
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

förstår preciisi hur du känner. min pojvkän var typ player förut han hade BARA tjejkompisar typ och va med dom jämt. nu har jag förbjudit han att snacka och träffa vissa av dom (lång histora men sant). Det där med nummer... Tobbe har likadant men jag brukar ibaldn radera vissa av hans kontakter! haha, eller så skriver du upp alla mystiska nummer och kollar hur många gånger dom återkommer? Men kan du inte söka upp numrena på eniro eller något? :)

2011-09-02 @ 17:34:32
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0