Långt inlägg :)

2011-09-19 ♥ 14:23:14

Hej!
Jag orkade inte uppdatera något från mobilen igår, det går så segt och är jobbigt.
Men nu kommer det bli som vanligt igen :)
Jag håller på att städa rummet för det är så mycket saker nu när vi ska flytta.
Vill bara flytta så att vi kan få in allt! + att våran sötkisse kommer om nån vecka bara.
Snacka om att jag längtar! Vi kommer att få världens sötaste kattunge :*


Tiden har gått fort idag, den bara rinner iväg :o
Har jätte mycket kvar att göra innan min prins kommer hem.
Det är nästan så att man hoppas att han kommer lite senare så man hinner ha det klart när han kommer :p


Helgen har varit så rolig!  Träffade min vän jessica, min underbara syster och mormor och morfar!
Behövde komma ut lite, har saknat dom mycket!
Och nästa helg kommer mamma ner några dagar, wiiiihhh..



Btw, jag hatar min hals.. kan den inte bli bättre snart? 




Kommentarer
Postat av: Elin :)

tack sötnos :)

2011-09-19 @ 14:53:13
URL: http://elinradberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0