svar från frågestunden

2011-03-12 ♥ 22:29:57
Varför bloggar du? För jag tycker att det är roligt och det är skönt att skriva av sig.

favoritfärg? Rosa, vit och röd :)

kär? Nepp!

vad tycker du om Kissie? Jag tycker inte om henne alls, ingen bra förebild... †

Duktig i skolan? Nej det är jag inte, jag hoppade av skolan för jag trivdes inte :)

favoriträtt? Lasagne, kina mat, paj mm :)

Vilken är din favorit affär? Bikbok, hm, jack and jones, och lindex!

Favorit godis? Choklad ;D

Kan du lägga ut en bild på dej när du var liten? Tihi rolig fråga :D haha jätte ful.



Hur många besökare har du? Jag har runt 80-150 per dag om jag bloggar normalt :)

Hur gammal är du? Jag är 19 år

Vilken färg har din tandborste? Den är rooosa ! :D

Favoritfilm? remember me, twilight filmerna, och tusen gånger starkare

om du hade fått möjligheten att vara en annan person för en dag. vem skulle det i så fall vara och varför? Hm.. Nu får jag tänkte lite.. då skulle jag vilja vara Foki, för att hon har det perfekta livet, bo utomlands, en snäll och omtänksam kille, hon är thai, och jättesöt och säkert jätte snäll.

vilka blogg läser du? Jag läser foki, isabelle strömberg, micah, blondinbella och några random bloggar

varför är du så elak med folk? Jag är inte elak mot folk, jag säger vad jag tycker bara. Vem syftar du på?

Vad gör du på fritiden? Jag är ofta hos min häst, rider, sitter vid datorn och bloggar, är med vänner

vad gör du ofta på helgerna? Jag tar det lugnt för det mesta, och rider, ibland vänner :)

vad skulle du säga att du har för slags stil? Rent allmänt, musik, kläder , hår mm :) - Jag har min egna stil, ingen speciell precis :)


Tack för alla frågor :) ♥

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-12 @ 22:57:09
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Nutjarin

sv: oj! missade det där!

Men hoppas du haft en mysig lördagskväll <3

2011-03-12 @ 23:24:07
URL: http://nutjarinjw.blogg.se/
Postat av: Lisa - foto

fett fin blogg :)

2011-03-13 @ 01:06:45
URL: http://lisahofc.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja verkligen :)

kul att läsa.

2011-03-13 @ 03:18:19
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: rebecca

SV: tack för att du tittade in, jag hann tyvärr inte fråga något men hoppas du mår bra!

2011-03-13 @ 11:27:04
URL: http://becciins.blogg.se/
Postat av: Kimmie

Syftar på bra många personer. Alla.

2011-03-13 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0