Hemma från välje, nu iväg mot lit!

2011-06-11 ♥ 12:35:22


Blev inget igår eftersom jag kom hem runt 9 på kvällen och sen släppte jag ut råttorna,
och sen kom Maria och hennes familj en stund och sen slocknade jag direkt.


Jag har varit i Välje och mjölkat getter, badat fötterna, och hjälp till.
Det har varit jätte skoj, killingarna är så söta:)


Ska göra mig i ordning för jag ska åka till Marias stuga och fiska och umgås med hennes familj.
Så därför blev det ett kort inlägg :)



Åt även rababerpaj och den var supergod! Tror det är första gången jag har gjort de..





Kommentarer
Postat av: Clara

såååå söt blogg du har, följa varandra? :) kanske via bloglovin? kram

2011-06-11 @ 22:00:14
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0