Marknad

2011-07-30 ♥ 23:49:16


Vi kom iväg sent idag till marknaden men vi kom iväg iaf.
Det enda vi köpte på marknaden var Langos och ett par sjyssta brillor var :)

Sen traska vidare till bilen och åka till Flen och grilla och äta tårta.
Eriks bror fyllde år. Vi glömde hans present, så dåligt gjort xD

När jag och Erik satt på bryggan så slant min telefon ner i vattnet så nu har jag ingen telefon längre :/
Jag satt verkligen och grät på bryggan.. Klarar mig inte utan mobil ju..
Är fortfarande ledsen och sur över det men kan inget göra..
Dagen slutade mycket bättre iallafall.

Kom på bästa idén att åka på piknick nånstans, så då sa erik att vi kunde åka till ett utkikstorn i skogen.
Och det gjorde vi och det var jätte mysigt :) Fick även sladda med hans bil och köra lite.
Älskar att köra bil :D:D Älskar min kille ♥ Vi har en månad på tisdag ;d






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0