skönt!

2011-01-29 ♥ 19:10:39
har precis tagit mig ett bad, var evighetsen jag gjorde det.
Tycker det är lamt att ligga där själv, bättre med sällskap.
Igår spenderade jag dagen med Emma.
Vi färgade mitt hår blont, och de blev väl blondorange.
Färgade ögonbrynen och ögonfransarna, lekte med hennes barn,
såg på film och massa mer :) idag fixade hon gel naglar på mig :D
lite ovant för jag brukar inte ha lösnaglar xD
klippte min lugg idag, kortare, blev helt okej.
ska kanske klippa lite mer.
Emma hjälpte mig att beställa bruna linser som kommer till veckan.
Längtar! Blont hår och bruna linser ;D nicenice.
Snart blir det god mat, klyftpotatis och beasås :D
tack för dagarna Emma ♥

Kommentarer
Postat av: Hampus mamma

vilken sötnos :)

2011-01-31 @ 02:51:52
URL: http://sandraaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0