ont i hela kroppen, aj!

2011-01-13 ♥ 19:48:48
Jag har varit jätte slö idag, höll på att somna i soffan när jag såg en film.
Men tvingade mig själv till stallet för att rida, för det såg jag ändå fram emot.
Jag ångrar det inte, för det gick så himla bra.
(håller på att rida in min låtsas pappas häst)
hon börjar bli grymt bättre, man märker redan skillnad, visst hon är het fortfarande,
och det är mycket kvar att jobba på men idag,
efter några dagars ridning, kunde vi för första gången gallopera i en volt.
Det var helt okej tempo, kunde gått saktare men hon gjorde det!
Och det såg och gick bra! Så stolt jag är över henne!
Och hon älskar verkligen att gallopera har jag märkt 
Det är så himla kul när det går såhär bra och man märker att det går bättre!
Dock måste vi träna mer på att stå stilla när jag ska hoppa upp, stå stilla  skritta och trava lugnt utan att stressa.
Jag fick verkligen jobba idag känner jag, jätte trött i kroppen.
Hade tänkt att rida min häst också men jag orkade verkligen inte så jag kom på att
jag kunde träna att longera henne. (gör inte det så ofta tyvärr)
måste bli ändring på det. Asså så fint hon travade! Shit har aldrig sett henne så vacker.
I början höll hon bara på att ställa sig på bakbenen och försöka kicka mig,
men hon är väl sur eller förstod mig inte riktigt. 
Men det gick bättre, måste verkligen ta kort någon dag.
Gud så stolt jag är över dom båda två!
Längtar till våren, är roligare att vara ute och hålla på då när det inte är så himla kallt.
Hehe lite långt inlägg för engångs skull, hoppas inte det gör nåt 
I morgon ska jag på 20 års fest hos min gamla bästa kompis!
Det kommer bli riktigt kul :)
Sen på lördag blir det nog en filmkväll med nina 
Fullt upp några dagar och det känns riktigt skönt.

Kommentarer
Postat av: anna :)

sv; åh vad gullig du är , tack! :D

haft det bra idag?

2011-01-13 @ 20:34:52
URL: http://aglinders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0