nyår! 2011!

2011-01-01 ♥ 22:15:45
Åkte hem till Lisa, där mötte Alexandra mig.
Sen kom Julia och Marielle.
Vi skulle äta tacos men Ica var stängt så det blev hämt mat.
Maten kom inte förräns efter 1.5 timme och den var inte ens god.
Sen gick vi till stan på en fest, sen gick vi till badhusparken och kollade på fyverkerierna.
det var ju inte mkt :S sen drog vi på donken och sen efter fest.
Sen åkte jag hem runt halv 3-3 på natten :)
Lisa, Marielle, Jag, Frida. (Alexandra tog kortet för hon ville att jag skulle vara med på en bild xD)







Måste gå och lägga mig snart, ska ta en snabbdusch.
Ska upp klockan 6, för vid 9 ska vi vara i åre och jobba! :)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-02 @ 21:47:54
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0