Kina mat

2011-12-04 ♥ 16:16:19

Var på Tuna park och köpte fondation och sen åkte vi och åt på Kina.
Fan vad gott det var!
Så nu är vi Påväg hem igen, blev bara en halvtimme på dopet, ville inte vara kvar mer för jag pallar inte att hon ska få all uppmärksamhet. Min mor har ju glömt bort mig och skiter i mig sen hon föddes, typiskt barn.. Men ska inte ha så mkt kontakt med min släkt, absolut inte med mina bröder. Funderar på att förbjuda mamma att träffa mitt barn när jag får för att hon har behandlat mig som skit. Ajja nog med det. Känns som att jag har bara Erik kvar.. No friends at all, ingen hör av sig så då skiter jag i dem... Ha en bra dag nästan alla!


Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

vaa vf vill man inte träffa dina bröder.. och vf träffar du inte din mamma??

2011-12-04 @ 18:18:18
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har mig!!! jag är ledsen om jag är dålig på att höra av mig, varit lite mycket nu på slutet <3

2011-12-04 @ 19:19:50
URL: http://isabelkn.blogg.se/
Postat av: Johan:)

Du har mig med:).:)

2011-12-04 @ 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0