Hatar dig

2011-12-02 ♥ 17:29:31

Erik har en kompis på mitt jobb som jag verkligen önskar all olycka.
Först och främst så försöker han förstöra mellan mig och Erik för att han är avundsjuk för att Erik aldrig är med honom.
Sen slänger han snus i min soptunna som jag har sagt att han ska sluta för det luktar så illa, men han fortsätter för att han är så jävla omogen.
Håller på och få in i Eriks hjärna att jag är otrogen när jag verkligen inte ens är det. Sjukt! Erik går ju typ också på de!
Önskat att jag kunde ge igen men kommer inte på något att göra.. Jag är så arg just nu, vill inte se människan igen...


Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

Men seriöst hur jävla omogen får man vara? Säg till Erik att han ska be sin kompis att sluta ist? Säg att det förstör mellan er? Vem litar han mest på likson dig lr sin hjärnskadade kompis?

2011-12-03 @ 14:39:44
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0