jag älskar dig

2011-08-12 ♥ 11:28:49


Hejsan allihopa !
Snart är det dags att åka hem till östersund igen i några dagar. (åker om en vecka)
Ska åka på bröllop och hälsa på min underbara familj.
Kommer kännas jätte jobbigt att vara utan min älskling så länge,
har inte varit utan han en dag än :( men det ska nog gå bra.
Första dagarna är jobbigast, men jag kommer ju tillbaka ♥
Då kommer allt sättas på prov och se om vi är starka.
det hoppas jag att vi är :)


Idag är det fredag och just nu älskar jag fredagar för att då får jag vara med gubben hela helgen.
Han är den bästa jag nånsin mött och han gör mig så lycklig! Finns ingen bättre kille än honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0