godmorgon

2011-08-28 ♥ 10:43:15


Solen skiner ute och det är jättevarmt... Tvärtom..
I natt vaknade jag av att jag skrek i sömnen och satte mig upp.
Och jag skrek verkligen skit högt och skarpt som om det hade hänt nåt allvarligt.
Jag blev rädd för mig själv och Erik blev också rädd sen började jag även gråta.
Helt sjukt.. :O Aldrig någonsin hänt innan :(


Igår släppte vi ner alla råttor ute, gick bra till en början tills dom smet.
Haha höll på nån timme och jaga dom i buskar och högt gräs.
Så roligt och springa efter dom och se min låtsas pappa slänga sig efter dom.
Så smidiga!

Idag ska vi åka och kolla på en kattunge, laga tacopaj och sen vet jag inte.
Hade bestämt att jag skulle rida med en tjej men det blir nog inte av då jag börjar bli sjuk.
Älsklingen har smittat mig :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0