Godmorgon-Godnatt

2011-08-26 ♥ 08:26:24
då var man uppe tidigt idag, vaknade sex och kunde inte somna om.
För lite mer än en timme sen ringde jag och pratade med mormor, 
hon ringer upp sen igen så att jag har något att göra.
Men funderar på att vila några timmar om det går.


I morse så klappade jag katten som låg brevid mig och sov,
då kröp det en fästing på mitt finger, så äckligt.
hatar dom, så nu är jag nojjig att jag har fler på mig.


Senare i eftermiddag åker vi och kollar på lägenhet, sen blir det mest att packa,
städa upp lite och sånt där. För i morgon halv 8 sitter vi på tåget från
stockholm till östersund, skönt att komma hem :)




Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Tack

2011-08-26 @ 10:36:52
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: emma

har din blogg facebook? isf kan vi gilla varandras bloggar där! har du inte din blogg på fb får du gärna gilla min så länkar jag dig!

2011-08-26 @ 10:40:06
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0