ekerö

2011-08-11 ♥ 21:43:26


Jag var på Ekerö med Erik där vi åkte till Rosenhill och vände tillbaka till Drottningholm. 
Väl där åt jag mjukglass och Erik åt en Ben & Jerrys,
sen tappade jag min mjukglass och tvingade erik att gå och köpa en ny
(not, han gick frivilligt men jag sa att han inte skulle gå tillbaka)
så sa han att jag tappade den så fick jag en ny helt gratis ;)
satt där och myste framför sjön och slottet,
tittade på fiskarna och fåglarna.
hur mysigt som helst och underbart.


Påvägen hem var det värsta köerna, rusningstrafik.
Fedt jobbigt -__-'
Tog ett tag innan vi kom utanför all trafik, då svängde vi in på donken och svullade.
Och direkt när jag kom hem så blev det en varm och skön dusch, ensam..
Bilder från idag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0