stor bloggarnas designer!

2011-04-23 ♥ 07:59:00
Jag kollar inte på alla storbloggarnas bloggar för jag kan inte alla,
kollar bara ibland på dessie & kissie.
Men har ni också märkt att isabelle, alexandra, och desiree har typ lika dana bloggar?
Och tråkiga designer, dom enda som märker ut sig är Foki och hon har den finaste bloggen.
Håller ni inte med om det? kanske är bara jag som tycker sånt.
Och så handlar dom typ om samma saker, mat, shopping, fest o vänner. 
Jätte tråkigt att läsa om enformiga saker.


Kommentarer
Postat av: lovisa

Har du en bra påsk?:)

ville bara tipsa dig! jag har 3 tävlingar på bloggen just nu!

1- vinn valfri vara från fashionbox.se

2 - vinn strumpbyxor från snyggastrumpbyxor.se

3 - vinn underkläder till värde av 300 kr från evasunderklader.se



Om du är intresserad av ngt kan du kika bloggen för mer info:)

2011-04-23 @ 08:15:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: my wesström

haha, de har jag faktist inte tänkt på! :O

Men du har rätt, de är sjukt lika ;o!

2011-04-23 @ 10:08:51
URL: http://mmysandra.blogg.se/
Postat av: - nanna :)

sv: alicante ligger i spanien :D typ.. södra delen tror jag, haha :D

2011-04-23 @ 12:08:19
URL: http://litenmeentuff.blogg.se/
Postat av: jessica L

är ju för dom har samma bolag som gör det åt dom, och det är även dom som säger åt dom vilka inlägg dom ska skriva o vad de ska ta upp i den

2011-04-23 @ 14:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0