så jäkla seg dag på skolan idag..

2010-09-02 ♥ 16:24:42

Förstår inte hur jag ens orkade i dag?
Var i skogen hela förmiddagen från 8.40-11.15.
Vi gick runt där och pratade om hur det var i skogen och hur det fungerade, intressant?
Sen så var det lunch, soppa och till efter rätt blev det äppelkaka.
Gillar inte det så himla mycket, men denna var god om man inte tog för mycket.
Torstas mat är godast!
Sen så hade vi bild från 12.20 till 14.40, ingen rast.
Vi fick göra en mapp och måla en färg vi älskar och en vi hatar.
I morgon är det 3 lektioner tror jag, slutar 12.20.
Får se om jag går, börjar bli sjuk, har hostat hela dagen och har ont i halsen,
och att vi var i skogen gör nog inte saken bättre.
Nu ska jag ta mig en skööön dusch!



Kommentarer
Postat av: Louise

tack ska du ha! :)

haha jag längtar tillbaka så till skolan när alla skriver om det.

2010-09-02 @ 20:36:41
URL: http://louiseliljestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0