tandläkaren :)

2010-10-27 ♥ 16:18:42

Min tandställning gick ju sönder för några dagar sen och idag ringde Jimmie och fick en tid klockan 13.20.
Bussen till ohamn gick 12.12 och jag hade en timme på mig att duscha, sminka mig och föna håret.
Första gången jag hann på så kort tid. Men vi tog bussen in, gick dit och dom spände och nu ska jag
ha snoddar dygnet runt :( glad att det är klart nu iaf. Sen när det var klart gick vi och fikade. Inte billigt :o
Åkte hem, och gick på ica och handlade hem mat och proppkakor, jätte gott.
det var ett tag sen jag åt det. Nu har Jimmie gått på jobbet. Bara borta i 3.5h.
Jag ska städa upp lite tills han kommer hem, kanske hinner spela lite också.
Bilder kommer kanske ikv :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad har dom sagt/gjort? :( Okej hur länge ska du va hos han? :)

2010-10-28 @ 13:15:54
URL: http://alicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0