kan inte riktigt förstå

2010-10-03 ♥ 11:12:50
... Att det är en dag kvar tills jag sitter på flyget igen.
senast var i mars tror jag.
Jag kommer få panik när vi är längst upp.
Tur att det tar ca 50 minuter dit, vänta lite mer än en timme och sen 45 min till.
Inte så farligt men tiden går ju sakta när man tänker att man vill dit fort så allt är över.
Hoppas det går bra. Saknar mormor och alla där nere, så ska bli kul att träffa någon iaf.
Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag ska åka bil till min Jimmie :o
Tiden går faktiskt fort, även om man har tråkigt.
Uppdaterar nog i morgon eller på tisdag om hur resan gick!
Det roligaste är ju att kändisar brukar åka mitt flyg.
En gång åkte cofiannan (stavas????) och magnus uggla ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Om du har tid, lust att träffas så hör av dig

2010-10-03 @ 18:11:27
Postat av: Pia

Vrf härmar du isabellestromberg.nu du heter typ lika dant GANSKA härmigt!!!!!!!!!!

2010-10-04 @ 16:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0