fullt upp men nu har jag tråkigt

2010-10-12 ♥ 13:56:10
vaknade klockan halv 7 idag då älsklingen steg upp och gjorde sig i ordning för jobbet.
Innan han gick så myste vi 5 min och fick en sista puss och kyss innan han gick.
Det jag har hinnit i dag är städat, fixat lite, och pluggat lite.
Jimmie kommer hem klockan halv 8 så det är många timmar kvar,
och jag har ingenaning om vad jag ska göra fram tills dess.
Känner mig vuxen.
Har städat hela lägenheten hos Jimmie.
Tyvärr så vet jag inte hur man tvättar så det lämnar jag över till honom (a)
Han och jag "bor" ensamma i en vecka och jag tycker att det går skit bra.
Längtar tills han och jag flyttar ihop och får träffas varje dag!
Aja har inget mer att säga nu :)
Återkommer! tihi.


Älskar dig Jimmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0