rida och fiske!

2010-07-17 ♥ 00:19:47
Åkte till stallet själv igår runt 7 för att rida både min och Davids häst.
Usch vad jobbigt och varmt det var, haha :P
Höll mig i paddocken med Snärtan för ingen har ridit ut på henne än.
Det gick jätte bra, hon är så duktig.
Men jag orkade inte vara där så jag red ut i skogen, hon var pigg och framåt :)
Höll väl på i ca 1 timme, sen bytte jag häst och red min ut i skogen.
Klättrade med henne, det tyckte hon var jobbigt.
Sen sprayade jag på dom flugmedel och sånt.
Väntade på att mamma skulle hämta mig 10.
När jag kom hem väntade Anders och Cecilia på mig så vi gick och plocka mask,
gick ner till sjön och börja meta.
Cecilia fick 6 st abborrar och tappade några, jag fick bara 2-3st :p
Det var bra fiske :) ska eventuellt ner och fiska i morgon också efter jag och Emelie
har ridit ut i skogen med pållarna :-)
Ne nu måste jag duscha och sen lägga mig :D godnatt people.

Kommentarer
Postat av: johanna

SV: tack! ja det är härliga bilder. men LA är superkul verkligen, du får se till att åka dit n¨ngång. kan verkligen rekommendera det.

hur länge har du hållt på med hästar? kram

2010-07-17 @ 11:59:33
URL: http://johannakml.blogg.se/
Postat av: Sara

sv; tack så mycket!:)

2010-07-17 @ 12:57:04
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/
Postat av: Emilia

Aaw, söt pålle :)

2010-07-21 @ 10:11:43
URL: http://fotoemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0