skolan är så seg...

2010-02-01 ♥ 11:44:14

Sitter på skolan, har lunch nu men som vanligt så går jag inte och äter.
fick en varning idag igen att mitt studiebidrag kanske kommer dras om jag inte skärper mig.
det var en sista varning, jag klarar inte en månad utan mitt studiebidrag!!!
Var på någon DISA

Dina
Inre
Styrkor
Aktiveras

någon utbildning tror jag att det var, och varför inte prova på?
Det tänker jag göra.
Det verkade förnuftigt :D
Men igår så gick jag och Emelie till stallet.
Jag mockade och gjorde iordning allt som vanligt.
DET VAR SVIN KALLT UTEEEEEEE!
Tog in Sessan, gjorde iordning henne och longerade henne.
Jag red barbacka, så varmt och skönt om rumpaaan ;)
jag gjorde alla gångarter (skritta,trava,galloppera) och jag tycker att min balans är mycket bättre nu än förr.
Nu sitter jag iallafall på och det känns inte som att jag ska trilla av hela tiden :p
Har bara en lektion kvar och det är MA, boooring...
Sen får man åka hem, längtar.
Är trött på skolan, orkar inte mer men jag måste kämpa.



TJARÅÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska komma från rätt jävla käft!

2010-02-01 @ 17:53:10
Postat av: jenny

Sv: ja vist e de sjukt bra! =) synd bara att ungarna får göra allt man själv inte fick :P

2010-02-02 @ 10:25:24
URL: http://jbostrom.blogg.se/
Postat av: Emma

SVAR: Jajo. :/ men dom är sjukt störiga ändå!

2010-02-08 @ 17:31:42
URL: http://thecastle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0