Great dag !

2010-02-09 ♥ 17:56:30
Dagen började med nationella prov och jag tror inte att det gick så bra men det märks väl.
På engelska provet fick jag VG och på matte provet fick jag G+ , känner mig jätte duktig och stolt :)
Gick på stan lite efter skolan sen åkte jag hem.
Mötte emelie i brunflo centrum, Tänkte att Emelie kanske kunde åka på mitt busskort men det gick ej.
Busschaffören sa att det var bedrägeri och tog mitt kort, jag vart as rädd och sa att han inte kunde ta det.
Han sa någonting att jag kunde få 3 års fängelse.
Som tur var så skojade han men jag tänker aldrig göra om det :o shieeet.
I morgon ska jag på bio och David ska köpa en kamera till mig med 12.2 megapixlar, en ROSA! :D



den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0