Mot staden om en stund!

2010-12-01 ♥ 09:44:14
Vaknade klockan 8 idag, gick ner och åt frukost och sen en dusch.
Idag är ingen vanlig dag, idag ska jag åka på stan och träffa en gammal kompis.
Vi ska ta en fika på stan och prata lite.
Som jag varken har träffat eller umgåtts på jätte länge och det saknar jag.
Ska försöka att investera lite julklappar också, vet nästan vad jag ska köpa :)
När jag kommer hem ska jag se på Despicable Me, den verkar bra!


förlåt om jag inte får lägga in bild på dig, du får du kommentera om det inte var okej :)



Kommentarer
Postat av: ~ Elin Mattsson´s fotoblogg ~

Fin blogg du har!

Allt bra med dig? :)

2010-12-02 @ 08:28:31
URL: http://elinmattssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0