hemåt :'(

2010-08-01 ♥ 11:45:56

Snart , väldigt snart bär det av hemåt och jag vill inte hem :'(
måste vänta enda till december tills jag får komma ner igen.
Vi åker till eskilstuna, stanna några timmar eller sover över, sen åker vi vidare hem till östersund..
Ska bli skönt att slippa den staden efter studenten. Eller kanske tidigare :)
Man trivs överallt förutom i östersund!
Bloggar väl i morgon om jag har kommit hem.
Måste dra till hästen när jag kommer hem.. Har saknat henne lite, men lite skönt att slippa henne ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ehm ursäkta..? Det är min barndomskompis. Man särar inte på benen för killkompisar.

2010-08-01 @ 15:21:26
Postat av: Katte

Va..Är ni på väg hemåt redan?

och inte ett ljud från din mamma hon som lovade mig att komma hit...:(

Hon skulle ju köpt mina kläder jag lagt undan till henne...

2010-08-01 @ 19:37:21
URL: http://storprataren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0