En mysig förmiddag i biosalongen.

2009-12-21 ♥ 17:54:47
idag var ingen vanlig dag i skolan, klockan 10 var det bio.
"A christmas carol" , jag tycker att den var bra!
det är jätte trevligt att gå på bio med klassen:)
slutade klockan kvart i 12 ungefär och då blev det stan med Linnea.
Träffade lite folk, och helt plötsligt kom Embla på BT och överraskade Nea.
Äntligen har man fått träffa henne också :o känns som att jag har träffat alla kändisar snart :p
tur att jag kunde behäska mig, bruka bli så fjortis när jag ser kändisar ;p
men i morgon drar man på skolan halva dagen, mys + pyssel xD
sen blir det lov :D och sen i januari funderar jag på att pierca mig igen.
funderar starkt på tungan men vet inte om jag vågar :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0