30 minus grader, VILL HA SOMMAR NU! , tack -.-

2009-12-28 ♥ 20:32:40

Eftersom det är så jävla kallt så vill jag inte rida för det är inte så bra.
Men jag var och red idag så jag och sessan red lite själva i skogen,
vi skrittade i 30 minuter sen fick hon gå in och få lite hö.
Sen släppte jag ut henne och började mocka och göra klart maten.
Sen kom anna vid 5 så vi skulle ta in dom lite tidigare för det var 30 grader kallt.
Men ville dom in? nej dom stog längst bort i hagen och tjura,
inte ville dom komma även om vi lockade med mat.
Så vi väntade väl en halvtimme sen gick vi bort och mötte dom.
(vill ju inte gå och hämta dom varje gång för dom ska lära sig att komma till oss istället.)
sen så kom david och hämtade mig,
så åkte vi till sibylla.
Efter maten tog jag en varm skön dusch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0