Utsläpp

2012-09-23 ♥ 23:54:21

Idag klev jag upp 8 för att gå ner och släppa ut hästarna men kunde inte släppa ut dom förrän nio.
Tjurarna stod i vägen och jag vågar inte gå in själv så fick hjälp av David.
Sen gick jag upp och la mig bredvid älskling och sen somnade jag en stund, jättemysigt.

Senare idag åkte vi hem till hans mammas kille och filade och åt lite tårta, sen hem, käka och duscha.

Nu ska vi kolla på en serie och mysa ner oss innan vi ska sova, upp tidigt i morgon och iväg på möte :)

Bjuder på en bild jag hittade idag när jag rensade gamla bilder. Vilken lycka och saknad <3 min älskade Gustav när han var bebis och min råtta misa jag var tvungen att göra mig av med. Kommer aldrig att förlåta den människan som gjorde så jag fick göra mig av me dom! Aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0