Oct. 01, 2012

2012-10-01 ♥ 00:57:56

Vad har hänt igår?
Vaknade två, duschade, sminkade mig och åkte ner på byn för att köpa cigg.
Sen vidare till Andreas och kolla på bilen och snacka.
Jennie hörde aldrig av sig så vi åkte ut på landet för att ta en kaffe med Simon och Linda. Åkte lite bil och påvägen hem bestämde vi oss för att käka pizza på arenan, sjukt god mat alltså!
Älskling tog natchos och jag kycklig tallrik. Blir verkligen till att åka dit fler gånger.
Sen åkte vi hem, började kolla på battleship som är en sjukt jävla bra film som jag rekommenderar alla att se :)
Nu ska vi se klart den sen vet jag inte.

I morgon blir det fika med älskling och hans syster bea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0