Godkväll

2012-10-28 ♥ 21:57:08

Hej! Just nu befinner jag mig nerbäddad i sängen med älskling.
Igår var vi med Jennie och Jesper, blev bjuden på vildsvin wook.
Så otroligt gott var de och det var första gången jag åt det. Jennie färgade även mitt hår mörkt.

Denna dagen bestod av chill, packa upp mer men även ta det lugnt.
Var och köpte ett koppel till valpis så nu fattas bara mat men det köper jag på tisdag. Kan inte förstå att i morgon är det en kvar tills jag får min valp.
Jag och pojken min blir 3 ist för 2.
Eller ja 5 egentligen men får inte ha mins katter än eftersom dom trivs så bra på landet och skulle varit elakt att stänga in dom i en lägenhet.

Men nu ska vi fortsätta mysa innan vi ska sova, Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0