Stolt matte!:)

2012-11-06 ♥ 11:11:45

Hej allihopa! Hur mår ni?
Jag mår bara bra.
Tycker att Sune har skött sig utmärkt inatt. Somnade bredvid mig under täcket vid 11 och jag tänkte gå ut vid 3 men vaknade inte av min klocka? Så klockan var fem när jag vaknade till och gick ut med honom.
Han har hållt sig hela natten och sen fick han gå ut vid 10! Stolt jag är!
Inga olyckor inne :)
Idag har jag haft han i en vecka, alltså är stor killen 9 veckor.
Börjar redan hämta leksaker, busa med katten och skälla ibland haha:)

Jag ska börja sticka Hundkläder och sälja, så man tjänar lite extra, alltid bra ju :)

Vad ska alla göra idag? Jag ska ner på Ica och sen garn affären eventuellt.
Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

sv: jaha vad kul :D

2012-11-06 @ 13:09:37
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0