Loppis

2012-11-04 ♥ 11:42:01

Godmorgon!
Vad bra det har gått med Sune inatt, sovit bra och jag tror han har hållt sig bra.
Dom senaste dagarna har han sovit själv bredvid sängen och det går superbra, lite gnäll men de går över fort.
Han får sova i sängen när han är rumsren.
Men i morse tyckte jag att han var så duktig och då tog jag upp han och Gud så glad han vart!:)

Nu ska Tony och jag äta frukost innan vi går ner på loppis. Jag kan inte köpa nåt eftersom mitt bankkort är mitt itu?? Hur har det gått till.... Hoppas inte det kostar med ett nytt för det har jag inte råd med.
Känner mig handikappad utan mitt kort!


Kommentarer
Postat av: Peppbloggen

Hej! Vi är två tjejer som går sista året på gymnasiet och vi har som projektarbete att göra en peppningsbok för att höja unga tjejers självkänsla. Vi har därför startat en blogg där vi kommer uppdatera med inspirerande- och peppandeinlägg. Kika gärna in om du vill! :)

2012-11-05 @ 01:02:57
URL: http://peppningsbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0