Lista

2012-11-09 ♥ 13:46:40

10 saker du vill göra innan du dör

1. Resa jorden runt
2. Bo i ett lyx hus
3. Skaffa barn
4. Gå ner i vikt
5. Starta eget
6. Simma bland hajar, valar, delfiner mm
7. Bli rik
8. Skaffa körkort
9. Bo utomlands
10. Äventyra

9 saker om dig själv
Jag ogillar mig själv
Har svårt att få vänner
Är svartsjuk
Har kontrollbehov
Äger 4 helt egna djur men snart bara 3
Jag vill vara smal
Jag har sociala fobier
Jag är alltid trevlig
Har svårt att säga ifrån och säga nej

8 sätt att vinna ditt hjärta
Var romantisk
Lukta gott
Behandla mig väl
Få mig att skratta
Var ödmjuk
Bra tröstare
Klä dig fint ibland
Bra på att kramas å pussas ;)

7 saker du ofta tänker på
Döden
Djur
Framtiden
Förflutna
Familjen
Resor
Mat

6 män du tycker är snygga
Tony
Tony
Tony
Tony
Tony
Tony :)

5 saker du skulle vilja göra
Resa utomlands
Rida
Bada
Sola
Jobba

4 saker du tycker är avtändande
Otrevliga människor
Fisar
Mytomaner
Skitsnackare

3 saker du tycker är tändande
Händer
*** ;)
Läppar å ögon!

2 favoritlåtar
Luckiest girl on the planet
Pass

1 bekännelse
Sög på tumme tills jag var 13-14 år haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0