1 vecka med GI

2012-03-07 ♥ 11:40:18

"Godmorgon"
Klev upp i en vettig tid idag och det känns skönt.
Solen lyser men det är inte varmt ute fastän det ser ut att vara det.
Denna dag bjuder på promenad och städning.
Tänkte fixa en kyckligsallad tills senare, nyttigt och jäkligt gott :)
Som ni vet så håller jag på med GI, ändrat min kost helt och hållet.
Det går förvånadsvärt bra! Hoppas bara det kan försvinna några cm snart så att man kan få mer motivation.
käämpa käämpa käämpa, tänker absolut inte ge upp! 



Kommentarer
Postat av: Helena

Vad mysigt! Tycker råttor om att bada? För det är väl en råtta å inte en mus?

Tråkigt att läsa att du måste avlida eran hund...men det kanske är bättre att avlida än att hunden lider.

Stor KRAM på dig!

2012-03-09 @ 12:28:54
URL: http://www.missnaily.wordpress.com
Postat av: Johanna

Jag har hållt på med GI sen november, men opererades samtidigt som det så kunde inte motionera. Har börjat gå nu knappt en månad men har gått ner 12kg på 4månader utan motion, är grymt nöjd :) Då kan man tänka vad det blir med motion, hoppas det går bra!

2012-03-09 @ 20:05:35
URL: http://xalone.blogg.se/
Postat av: Jullan Svensson - TÄVLING I BLOGGEN

sjukt söt !

allt bra med dej ?

kram ♥

2012-03-09 @ 22:09:14
URL: http://svenssonjullan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ehm, jag äter inget vetemjöl alls. Inget bröd, potatis, ris, pasta, hamburgare, godis, pizza och sånt. Följer det inte redigt, för vad jag har hört så ska man inte äta frukt så ofta men äter det nästan varje dag och äter morötter. Ibland när det är kalas så kan jag offra mig en kaka eller så ^_^

Äter mycket fågel, fisk, kött, ägg, olivolja, avokado, nötter, frön, lagrade ostar, fetaost, grädde, crème fraiche, alla salladssorter, paprika, gurka, broccoli, blomkål, squash och spenat. Det är sånt jag typ alltid äter och som man "får äta" :p

2012-03-10 @ 11:15:24
URL: http://xalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0