Svar på frågestunden

2012-06-02 ♥ 13:14:52

vad skulle du operera om du fick 45000 :-?
Min näsa 


favoritårstid?
Det är absolut sommaren, utan att tveka


spelar du något instrument?
Nej, men jag skulle vilja lära mig att spela gitarr


ett klädesplagg som du inte kan leva utan? :)
Långa tröjor



Hur mycket shoppar du för per månad?
Oj det är inte alls mycket. Jag sparar mina pengar så mycket som det bara går, så jag är snål.


Om du fick styra över världen en dag, vad skulle du göra då?
Hela jorden skulle vara fred, inget krig, inget djurplågeri, inget bråk, ingenting!


Vilken artist/grupp är din favorit? :D
Britney spears, 4-ever


drömyrke?
Modell eller polis


Favorit bloggare?
Hofh, foki, isabelle strömberg


Besöksrekord på bloggen?
Något på 200 tror jag


Favorit film?
Remember me, the vow och twilight filmerna


Vilka är dina tre bästa egenskaper?
Omtänksam, ärlig, trevlig


Vad är det du vill få ut av din blogg/varför bloggar du?
Bloggar för att kunna läsa allt i framtiden och bara skriva av sig ibland


Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara?
Robert pattinson, brolle igen och amandus :D


Är du nöjd med dig själv via utseénde och personlighet?
Kunde ha varit bättre men min personlighet är jag nöjd över


-Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Jag skulle resa jorden runt!


-Bästa/sämsta egenskap hos dig själv?
Sämsta egenskap är väl att jag inte tänker mig för innan jag säger nåt,
och att jag är svartsjuk av mig. (mycket)


-Leva utan högerben eller högerarm?
Högerben


-Beskriv din drömkille med 5 meningar?
Han ska vara jätteromantisk
Han ska ha lite humor
Han ska vara mullig och lång
Han ska vara TROGEN
Han ska vara trevlig


Hur var din första kyss?;)

Min första kyss var bra och mysig :)


Tack för alla frågor :D ♥


Kommentarer
Postat av: Slemmy

Hej! Var gärna med och tävla om ett valfritt mobilskal hos mig! Tävlingen avslutas 14/6, så passa på. Riktigt enkelt att anmäla sig dessutom! :D

http://slemmy.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfritt-mobilskal.html

Kram! :)

2012-06-02 @ 14:57:58
URL: http://slemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0