Motion hela dagen!

2012-06-13 ♥ 22:57:06

Idag har varit en riktig bra dag. För det första så blev det en timmes bad och efter det 6.5 km promenad in till Gnesta.
Så nu har jag precis kommit hem:)
När vi var ute så skulle vi gå igenom en kohage för att komma till nästa väg, och dom var ju ganska tama och vi rädda för dom.
Efter lite tvek så gick vi in en bit och då jagade dom ut Janni så där stod jag ensam och rädd, haha. Så vi fick gå en omväg utanför på åkern.
Sen mötte vi en älg också.
Elvira (hunden) fick bada lite i sjön.
Sen kom skjutsen och då åkte vi till Statoil och sen hem.
Och väl hemma så tog jag in hästarna, spraya dom och bytte hage.
Stackars dom när det är såhär mycket mygg, helt otroligt!

I morgon ska jag bada om det blir fint väder!:) sen vet jag inte vad som händer. Hoppas ni har haft en bra dag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0