Gnesta krog

2012-06-16 ♥ 11:26:46
Godmorgon!
Vaknade ganska så trött efter en trevlig kväll/natt igår.
Janni och jag åkte in till Gnesta krog och satte oss där ett tag och tog oss två cider och en shot.
Tony var även där och sällskapade.

Senare gick vi och mötte Sanna och Andreas, stod och rökte (jag röker inte) och gick en runda.
Haha, vi gick och letade vart Amandus bor utan resultat.
Men den dagen kommer, jag ska se han ;)

Ca 00.00 kom skjutsen och hämtade oss och då bar det av mot OK och köpte två stycken frensh hot dog, så muuums..

Snart ska jag käka lite frukost och sen bege mig in mot Gnesta och handla lite på ICA :) Tråkigt väder är det ute också, bara massa regn :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0