tandblekning

2012-08-07 ♥ 20:00:56
Sitter med tandblekning i och ska vänta i två hela timmar, drygt men det funkar verkligen! Spännande det ska bli denna gången eftersom jag såg bra resultat efter andra gången.
Ska strax åka in till Gnesta och lämna Peter.


Nästa lördag ska jag på handledarkurs med David (låtsas pappa)
längtar som bara den! Äntligen kan jag få börja övningsköra och börja med mitt körkort. Wiho!
Jag kommer att köra hela tiden!

Ikväll blir det bara tandblekning och film.
Det blev även ändrat att syster kommer inte i morgon. Inställt.
Men det var ju inte så oväntat, brukar ju aldrig bli som jag vill, alla sviker i sista sekund, but whatever! Orkar inte bry mig så mycket i sånt mer :)

Hoppas alla andra har det bra!



Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

lägg upp bilder på tänderna!

2012-08-10 @ 17:24:25
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0