Syster

2012-08-06 ♥ 15:14:13
Tja!
Vaknade upp hemma hos älsklingen idag, sen har vi inte gjort så mycket förutom att duscha.
Ska gå ner på byn sen och köpa glass till oss två och kanske åka på skroten med hans bil. Får se vad som händer :)


Igår blev jag inte själv på kvällen.
Fick ett gulligt sms där älskling frågade om jag ville hänga med och fiska, han, totte, sandra och alex, och självklart ville jag det.
Första kastet så fick jag en stor brax, alex och totte fick en abborre var. Det var jättefint och mysigt där, speciellt med Tonys sällskap :)


Just det! Pratade med min syster idag, hon kommer till mig på onsdag och hälsar på, har även sin pojkvän med sig, fan vad skoj det ska bli :D <


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra?

2012-08-07 @ 09:59:23
URL: http://sandrachamoun.webblogg.se
Postat av: Lina

Vad mys!

2012-08-07 @ 11:40:54
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0