Värsta bio känslan

2011-09-03 ♥ 13:39:06


igår firade vi våran två månaders dag genom att äta grekisk mat och gå på bio.
allt gick så bra tills vi satte oss i biosalongen då han får sms av sitt ex "jag saknar dig"
och massa annat privat. Bion vart förstörd.. Pga henne.. Det var den värsta bion ever.
Själva filmen var bra men jag var inte på humör för att ens bry mig nåt i den.
På vägen hem var inte heller kul, brast ut i gråt hela vägen hem.
Hela dagen var skit förutom den grekiska maten. 
hoppas våran tre månaders dag blir bättre :/
Om hon ens försöker något igen så kommer jag personligen åka till henne!
Hatar folk som gillar att förstöra andras förhållande..



Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

svar ah det är askul :-D men inte sååå svårt! :-D

2011-09-03 @ 14:18:24
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0