tvätt

2011-09-02 ♥ 12:06:28


Var nere för en stund sen och la in tvätt. 
Kul att jag valde tvättdag på våran 2 månaders dag (y)



Ska även ringa den där tanten vi beställde städprudukter och lämna tillbaka dom,
för det var ett onödigt köp nu när jag tänker efter.


Älsklingen ville gå på bio idag, han vill se braidmaids(?) så får se om han fortfarande vill de! :)
nice med en bio för att fira att vi har varit tsm i 2 hela månader ;) Känns som mycket längre!
Allt är ju så bra just nu, lägenhet, pojkvän, husdjur mm.
Det enda som fattas är ett jobb och jag hoppas att jag får ett.







Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

blää jobbigt med tvätt, men som tur är så är det min pojkvän som sköter tvätten i vårt förhållande ;-D (dock får jag ta hand om disken) haha :-)

2011-09-02 @ 17:16:04
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0