Sarah's Hiss och Diss funny :D

2011-09-09 ♥ 11:13:45
Tänkte köra min hiss och diss lista, för det var ju längesen? ;)




1. Lösnaglar.
Yep, ni hörde rätt. Det är fult. Jag tycker om äkta lagom långa naglar :)


2. Tiden.
Jag tycker att tiden går alldeles för fort, det är både bra och dåligt.
Dåligt för att jag inte vill åldras så jäkla fort, känns som att man inte hinner med något.

3.  Falska människor.
Men det är ju självfallet? Den ska ju alltid vara med för den är viktig!






1.  Min finaste pojkvän som jag älskar mest.
Han är så underbar och gör mig till den lyckligaste här på jorden.
Önskar att han fick veta hur mycket han betyder för mig!




2. Sommar.
Ett stort plus är ju det fina vädret som fortfarande är kvar!
Varje kväll här är oftast molnfritt, och det är fortfarande varmt på dagarna :D
Ser inte ut som höst heller, tihi.. Sommaren håller sig kvar ;) eller det är för höst.


3. Äventyr.
Alla underbara äventyr jag och Erik gör tsm som jag aldrig har gjort innan :)
Det glädjer mig!


4. Att jag får flytta hemifrån för första gången och att det är med min pojkvän ♥


5. Min kamera.
Vad skulle jag gjort utan den? ^^


6. Smal.
Att jag har tagit tag i min vikt och börjat med bantningsdiet!

Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Sv: jag är mellan 168 och 170:) Alla mina kompisar är korta det är därför jag känner mig så lång hihi;D

2011-09-09 @ 13:56:07
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0