Nu ska det gå ner i vikt !

2011-09-08 ♥ 13:15:32

Känner mig lite bortskämd såhär inför första flytten.
Får massa behövliga saker av mormor&morfar, mamma&david, sen Eriks pappa.
Känns som att vi slipper köpa rätt mycket nu i början, 
det är bra för våran ekonomi :) Tusen tack för att ni finns och ställer upp för oss ♥


Snart ska jag börjar med bantning.
Sitter och funderar på om vi ska köpa idag och börja i morgon?
Vill gå ner ca 15-20 kg :) Men några kilo i början skulle kännas skit bra!
Behöver lite självförtroende!



Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

ssvar tack så hemskt mycket! :-D



ush för att va så tjock :( kmr bli sån alltså.. men bvill ha såndär smal kropp. hha

2011-09-08 @ 14:50:20
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

svar hah du är INTE tjock! För några år sedan vägde jag ju 74.. sedan gick jag ner till 64 där kag låg ungefär 2 år, nu har jag gått upp massa igen och väger 70... men jag har börjat träna så hoppas att fettet omvandlas till muskler. Men skulle vilja väga 55..

2011-09-08 @ 15:11:29
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

svar what? det syns verkligen inte på dina bildera alltså! :O men vadå hu rmycket vägde du innan du blev tsm med han då?

2011-09-08 @ 15:36:18
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

svar nä men skäms inte över det, som sagt du tycker ju att det är fint på andra då är det ju säkert fint på dig med (kan ju inte avgöra eftersom jag inte sett hur du ser ut, så) Men det är svårt att sluta äta det man brukar, tro mig jag försöker ändra kost och det går åt helvete men jag försöker. Välj typ mörkt bröd, ät bara en portion och så. försök att inte äta onyttigt som godis och sånt, eller att du bara får äta dte på helgerna. farmförallt drick bara vatten. min pojkvän drack cola varjeee dag förut, jag förbjöd honom för det är jättefarligt. nu har han gått ner i vikt bara för att han slutade med det dagligaintaget. läsk, saft och juice är farligt asså :S

2011-09-08 @ 15:41:46
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

svar helst ska du ju sluta hela för att få bort det. Du menar att du blir sötsugen när du tränar? Jag tror det är för att kroppen liksom kommerigång ch så för jag blir också alltid sugen(oftast på mat) när jag har tränat. Men tänk på att mjöl, juice, bröd, frukt.. nästan allting vi stoppar i oss har socker i sig vanligt och fruktsocker och om man tror ju att det är bra att dricka juice för att det är nyttigt frukotsocker, MEN den sötman ökar ju sockersugt ännu mer. Så man ska försöka att äta så lite sött man bara kan komma på. Testa att dricka vatten varje gång du är sugen på något. Häll i dig tills udu inte kan dricka mer. Innan du äter också kan du ta några matskedar äppelcidervinäger - det gör att magsäcken "krymper" och att du inte blir lika hungrig! :-)

2011-09-08 @ 15:48:13
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0