Kom hem jag börjar bli sugen på frukt

2011-09-09 ♥ 14:21:18


Jag är så grymt sugen på mat, speciellt det vi åt igår.
Ris och någon kött röra jag gjorde.
fan fan fan, måste stå emot för jag ska klara det här.
Längtar tills Erik kommer hem för då ska jag käka mycket frukt!!!

I morgon kommer jag att få äta lite mat, längtar.. (hoppas det blir  god mat)
för vi ska på fest så det känns lite knasigt att komma med bantnings diet när andra äter. hmm.. 


sitter här och har ingenting att göra, kanske ska diska så tiden går lite fortare.. 
dagen har varit seg idag, knappt sovit. (kunde inte somna om när erik vaknade och for till jobbet)
älskling i morgon får du sova hur länge du vill utan att stänga av väckarklockan :D



Och btw.. Saknar mitt "långa" hår :( Måste ta hand om det bättre.
det har vuxit lite sen sist. Jag vill bara kunna slänga upp det i en knut..   Saknar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0